ДА ВИДИМЕ “КОЈ ЗА ШТО УЧЕЛ“, О БАТО…
( Кратка реплика на колумната “Пацери и мајстори“ објавена во Дневник на 12.11.2016 г. на Б. Д. – Бато. )
ДенесдознавдекаБато ( нагалено – “СвинскататенијавометастазираниотмевнаМакедонскатакултура“) повторносеосмелилдагопокажеглавчето и напишалколумна… Еј! Колумна! Бато!?! Аманеколумназа “Практичнажена“ каквисипишувашенавремето, тукуколумнакадесеобидувабезабодагризепобардовитевосвоитепрофесии а воеднограѓаникоибеа и сеуштеседелод “Опозицијата“, “Отпорот“, “Шаренатареволуција“…
Меѓудругототамусеобидувадасе “пецка“ и сомене, и акодобронамерногопредупредивдекатоалошокесеодразинанеговата и онакарастресенаментално-здраственасостојба. Но, затоавонекојадругаприлика, воеденпоширокосвртзаликот и делотонаБато ( и акооддругастранасепрашувамдаливоопштовредидасигиарчамскапоценитезборовинанеговатаефтинаприрода )… сега, сакамдапотенцирамнештозанеговата, честоупотребуванафраза: “Којзаштоучел!“
Самоврзоснованаоваанеговафраза, којаоваа “ тарабучеодпонизокранг“ меѓу “добошарите“ наЦаротНиколај и ЏелатотЗмијалков, можедасенаправицелосенпортретнаоваачовеченце. Иликакоштовиканашиотнарод – “Којсијаимамуватанакапата…“
Батосепреставувакакодраматург, а тојдраматургнитубил – нитукебиде. Значи “Тенијава“ уштевовременаСоцијализмот, закоевремелажедекамусеспротиставувал и билдисидент, тукунапротив, знаејкидекасосуднимакизавршилзаактер и декадарбатазаоваапрофесијамусесведувана “точењебензин“ воефтинипродукциина МРТ, гиискористилсвоитевештининалигавец и вовлекувачт.е. својататенијашкаприрода, и сеимаупиканокаконесоодветенообразуванкадародместоактернаместодраматургво МНТ. Толкуоколу и занеговото “дисиденство“…
НедекаБатонемашеогромнажелбадапишувадрами, дуридодекајасстудиравна ФДУ ( драматургија и режија ) тојзамолидадоаѓаначасовиподраматургија и фалкутативнодасеобидедадознаенештозадраматуршкиотзанает. ДоаѓашеБатосекојдневноможебицелагодина…. да, мутребашедолговремедасватидеканесваќаништо… И додекајас и моитеколегивекеодпрвагодинаизлеговмесосвоитекстови, коидоживеааизненадувачкиуспехнасценитенизмакедонскитетеатри, Батоисчезна, госнема, сеповлечевонечиичмарнанекоја “свиња“ каде е и местотона “тениите“ каконего…
Значи – КОЈ ЗА ШТО УЧЕЛ! Којзаштоучел, Бато… иливотвојотслучај – којкакваприродаима, далиимакичма и колку е лигав…
п.с.
Батовомоментот е воулогана “марионета“ и запрвпатможамдагопофаламдекаконечнонаправил “вистинскиизборвонеговиотживот“, гобиваза “марионета“, нонекакоконцитевекеподолговремеимсезамрсуваат, а и незнамштосеслучувасовакви “марионети“ коганивниот “куклар“ ќегооднесатнадолгогодишна ( дебелозаслужена ) робија. Наскороќевидиме, илинели – “којзаштоучел“… Мамногуглупозвучиоваамаалскафинта – “Којзаштоучел“, отипоетата е вотоа – колкусинаучил, колкузнаешдагоприменишзнаењето – или, акосакамедагосведеменафраза – “ Којзаштогобива!“ “Којколкусигознаезнаењето“… Поздрав, о Бато, о … , о … тенијо! 🙂
Jугослав Петровски
